Oldalak

2017. május 5., péntek

Megtalálhatóság




Megtalálhatóság

A szeretet a megtalálhatóság... A megtalálhatóság a szeretet...
A készség arra, hogy segítek ,ott vagyok, engem hívhatsz, hozzám fordulhatsz, elfogadlak úgy, ahogy vagy, éppen megtépázva, haragosan, elkeseredve, szomorúan, kilátástalan gondolatokkal, teljesen letörve, tanácstalanul, kérdések össztüzében gyötrődve... Félelmekkel és kétségekkel... Mindenhogyan... Nekem jó vagy, csak legyél velem, és bízzál bennem annyira, hogy hozzám fordulsz, és nekem öntöd ki a szívedet.
Sokszor nem is kell más, csak hogy megfogalmazhassuk valakinek, hogy mi van bennünk, és ha kimondjuk, mi magunk is kezdjük máshogyan látni  a helyzetünket... Elszáll a gőz, kitisztul a fej és a szív; és a megértő fül, a kedves hallgatag szempár segít megnyugodni és kijózanodni. Segít az Úr elénk tartott tükrét meglátni. Sokszor a meghallgatás nagyobb segítség, mint a szó.
Azt hiszem, a magányosság érzése abból fakad, amikor nincs kinek elmondani, ami bennünk van, mert nem kíváncsiak rá, vagy mert továbbadnák, vagy rossz véleményt alakítanának ki rólunk.
Tehát inkább hallgatunk, és gyakorlatilag magányosan hordozzuk a gondolatainkat.


Engem hívhatsz, hozzám fordulhatsz
Sokszor a meghallgatás nagyobb segítség, mint a szó.


Nem így találta ezt ki Jézus. Ő közösségben gondolkodott.

János 17, 18  "Amiképpen te küldtél engem e világra, úgy küldtem én is őket e világra "
János 17, 21  "Hogy mindnyájan egyek legyenek; amint te énbennem, Atyám, és én te benned, hogy ők is egyek legyenek mi bennünk: hogy elhiggye a világ, hogy te küldtél engem."

Ne add fel! Ha növeled a közösségedet Jézussal, egyre inkább növekedni fog közösséged a körülötted élő emberekkel. Meglátod a saját gyengeségeidet, és meglátod az ő erényeiket. Fel tudsz rájuk nézni, tisztelni és dicsérni fogod őket. Ez pedig a kapcsolat épüléséhez vezet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése