Oldalak

2023. április 10., hétfő

A szeretet

 



A szeretet. 

"Az szeret engem, aki megcselekszi azt, amit én mondok."

Tehát az szereti Jézust, aki engedelmes tud lenni. A Jézussal való kapcsolatunkon tudjuk bemutatni, hogy Istent mennyire szeretjük, mennyire döntöttünk mellette, vagy mennyire akarunk Ővele járni. Ha Ő mond valamit, akkor azt megtesszük-e.

Keresztényi életünknek alaphelyzete, hogy azt mondja az Úr, hogy 
"mindenben hálát adjatok. Mindig imádkozzatok. Meg ne restüljetek. Minden dolgotokat az imádságban végezzétek." 

Azt jelenti, hogy akármit csinálunk, vegyük körbe imádsággal. Imádkozzuk körbe magunkat, dolgainkat, amit szándékozunk tenni, és ha így imádkozunk, akkor az Istennek a gondviselő erejét húzzuk magunkra. Akkor nagyon sok probléma nem jön létre az életünkben.

Egy útra mentem és éreztem, hogy nagyon kell imádkozni, veszélyhelyzetet éreztem …imádkoztam és úgy indultam el, de végig imádkoztam, hogy őrizzen meg az Úr. Elmentem, visszajöttem, és nem történt semmi. És akkor jött az ördög, és mit mondott? – Hehe, hiába imádkoztál, mert úgysem történt semmi. Elkezdtem gondolkodni: -Tényleg, hiába imádkoztam? – És aztán rájöttem, hogy dehogyis, hiszen azért nem történt semmi, mert imádkoztam! Nagyon hálás vagyok hogy engedelmes voltam.

Szóval az ördög mennyire rafinált és gonosz, és ezzel akarja rávenni a hívőket is, hogy ne imádkozzanak. Hiszen ha imádkozol, akkor cselekvésképtelenné teszed az ördögöt.

Egy testvérem mesélte: "Amikor megtértünk a húgommal, rá pár hónapra egyik este imádkoztam, és azt mondta az Úr, hogy "Imádkozz a családodért, mert az ördög meg akarja támadni". Nagyon komolyan vettem. Esténként imádkoztam a szüleimért. Ők nem voltak hívők, mégis imádkoztam értük, körbevettem az életüket imádsággal. Alig telt el egy hét, autóval utaztak, és olyan baleset érte őket, amiben a szüleim majdnem ottmaradtak. Tehát egy hajszálon múlott az életük. Ezt csak az Úrnak köszönhetem, hogy szólt előre."

Mennyei szemünket át kell programozni, azért hogy máshogyan lássunk, és máshogyan gondolkodjunk. Tudnunk kell azt, hogy minden imádságunk nagy erejű és nagy hatékonyságú. Ezért az ördög azt akarja elérni, hogy a hívők ne imádkozzanak.
Mert ha nem imádkozol, akkor a világ törvényszerűségei kezdenek rádkúszni, és gyakorlatilag az ördög hatalma alá kerülsz akkor is, ha hívő vagy. Tehát egy dolog van, amivel folyamatosan a menny jelenlétét tudjuk érvényre juttatni az életünkben, az pedig az imádság.

Ezt nagyon komolyan kell venni és nagyon tudatosan kell használni az ima lehetőségét és erejét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése