Oldalak

2018. július 12., csütörtök

Vannak nehézségeid?





Vannak bajaid, nehézségeid? Akkor tudnod kell, hogy az ördög mindig gondoskodik valami nehézségről, csak azért, hogy ne az ima és a hittel való teljes betöltekezés és a bizonyságtétel legyen a fő faladatunk, hanem a saját életünk összetartása. A testünk gyógyítása, küzdelem a jó állapotért.




Én arról tudok beszélni, hogy én hogy csinálom. A betegség mindig jelentkezni akar. Gondolat formájában ajánlkozik. Vagy valaki mesél a saját betegségéről, vagy halljuk a rádióban, hogy ez meg ez a betegség jobban fenyegeti a nőket, mint a férfiakat stb... Ahogy halljuk, megfogan egy gondolat, „jaj, csak nehogy nálam így legyen!”. Ez mi? Hitetlenség. Miért? Mert feltételezi, hogy lehet így. Tehát, hogy mondja az írás? Az ördögnek helyt ne adjatok! /Efézus 4, 27/ Ami azt jelenti, hogy még csak nem is engedek ilyen gondolatot megfogalmazódni a fejemben. Ez persze eleinte harc, mert ezek a gondolatok jönni akarnak. Ezért nagyon résen kell lenni, és magamban igen erőteljesen imádkozom, és visszautasítom ezeket a gondolatokat. Nem engedem be a félelmet a szívembe. És ugyanakkor  megvallom, hogy :
"Jézus mindentől és mindig megvéd. Velem ilyen nem lesz. Nem lesz!" ezek az alaplépések. Amik segítenek minden betegséget elhárítani. A tünet még ezek után is jelentkezhet, de akkor meg kell vallani, hogy "Nem fogadlak el, Jézus engem megtart, megvéd, semmilyen betegséget nem ad, és nem is enged rám. Ördög távozz!" Ha finomkodunk vele, nem megy el, hanem kísért tovább. Ha ezeken a területeken már győztesek vagyunk, sokkal kevesebb a kísértés, de még ilyenkor is be-bepróbálkozik időközönként. Tudod... Jézusnál is bepróbálkozott: ”Ha Isten fia vagy???"... Tudta, hogy Isten fia, mégis megpróbálta, hátha elbizonytalanodik. De Jézus nem tette. Te se tedd! Meg vagy váltva a lelked megváltása által a betegségtől is. Ha már van valami betegség tüneted, akkor pedig valld meg, hogy "Jézus vérében meggyógyultam!" Meggyógyultam! Múlt időben! Hiszem, hogy meghalt a kereszten, elvégezte a megváltás munkáját. Ezzel átvállalta a betegségedet. A szellemvilágban nem létezik az idő. Amikor jelentkezik nálad a betegség, akkor a kereszthalál úgy működik, mintha most történne meg érted. Azonnal életbe lép az ereje. Csak sajnos a keresztények ezt nem tudják, mert a nagy ámító máshogyan beszél erről, hogy ne élhessünk a javainkkal. Tehát értelmünkkel meg kell ragadnunk, hogy a kereszt olyan energiát és erőt hordoz magában, ami elegendő a te betegséged azonnali elmulasztására. De ezt neked el is kell hinned! Ahogy a százados elhitte. Mit mondott neki Jézus? "Még az Izráelben (hívők között) sem találtam ilyen nagy hitet." /Máté 8, 10/ Miért, mit mondott a százados? "Csak szólj egy szót, és meggyógyul a szolgám." /Máté 8, 8/ Mert tudom, hogy te teljhatalommal rendelkezel, mint ahogy én is a fölött a 100 katona felett. Élet és  halál ura vagyok. Te is. Hát ezt a hitet  kell megértenünk. Ezt a hitet kell kiengednünk magunkból. Erre a hitre reagál a Menny. Teljes gyógyulás és szabadulás. Ha igazán őszinte vagy magadhoz, akkor rájössz, hogy ezt a hitet egy dolog gátolja meg; éspedig a félelem a betegségtől, a haláltól. Ne félj! Ne félj! Te nem halsz meg! Már általmentél a halálból az életbe. /János 5, 24/ Most a betegséged esetében is. Élet munkálkodik benned, nem a halál. Vegyél úrvacsorát, térdelj le, és valld meg:

"Az én testem a Szent Lélek temploma. Ha ennek a Léleknek nem volt lehetetlen a meghalt Jézust feltámasztani, akkor engem is megelevenít most ebből a betegségből. Rábízom magam a Szent Lélek munkájára. Ő Jézustól veszi, amit tesz és mond, és Jézus jól tudja, hogy mit kell tenni az én testemmel, hogy meggyógyuljon. Köszönöm, hogy Te elmondtad Jézus, hogy elvégeztetett. Tehát Te magadra vetted az én betegségemet. Most már nem az enyém, nem tartozik hozzám. Ezek csak tünetek, amiket úgyszintén Neked adok. Köszönöm a gyógyulást, amit a kereszten Te kivívtál nekem. Elfogadom, és nem akarom tovább hordozni ezt a betegséget. Számomra utálatos, és nem tartozik mostantól hozzám. Az én emberi értelmemet a te Igéd mellé állítom, és igaznak mondom azzal, hogy elhiszem, és így beszélek és így gondolkodom, és így vélekedek. Segíts meg engem, Uram ebben, kérlek! Ámen."

Igék:

"Krisztussal együtt megfeszíttettem. Élek pedig többé nem én, hanem él bennem a Krisztus; amely életet pedig most testben élek, az Isten Fiában való hitben élem, aki szeretett engem és önmagát adta értem." 
Galata 2, 20  


"De ha Annak a Lelke lakik bennetek, aki feltámasztotta Jézust a halálból, ugyanaz, aki feltámasztotta Krisztus Jézust a halálból, megeleveníti a ti halandó testeiteket is az ő tibennetek lakozó Lelke által." 
Róma 8, 11  


"Annak okáért ha feltámadtatok a Krisztussal, az odafelvalókat keressétek, ahol a Krisztus van, az Istennek jobbján ülvén, Az odafelvalókkal törődjetek, nem a földiekkel. Mert meghaltatok, és a ti éltetek el van rejtve együtt a Krisztussal az Istenben." 
Kolossé 3, 1-3  

 
"Se pedig az ördögnek ne adjatok helyet." 
Efézus 4, 27 


"Végezetre, atyámfiai, legyetek erősek az Úrban, és az ő hatalmas erejében.
Öltözzétek föl az Isten minden fegyverét, hogy megállhassatok az ördögnek minden ravaszságával szemben. Mert nem vér és test ellen van nékünk tusakodásunk, hanem a fejedelemségek ellen, a hatalmasságok ellen, ez élet sötétségének világbírói ellen, a gonoszság lelkei ellen, melyek a magasságban vannak." 
Efézus 6, 10-12  


"Engedelmeskedjetek azért az Istennek; álljatok ellene az ördögnek, és elfut tőletek." 
Jakab 4, 7  


"Mikor pedig beméne Jézus Kapernaumba, egy százados méne hozzá, kérvén őt, És ezt mondván: Uram, az én szolgám otthon gutaütötten fekszik, és nagy kínokat szenved. És monda neki Jézus: Elmegyek és meggyógyítom őt.
És felelvén a százados, monda: Uram, nem vagyok méltó, hogy az én hajlékomba jöjj; hanem csak szólj egy szót, és meggyógyul az én szolgám.
Mert én is hatalmasság alá vetett ember vagyok, és vannak alattam vitézek; és mondom egyiknek: Eredj el, és elmegy; és a másiknak: Jöszte, és eljő; és az én szolgámnak: Tedd ezt, és megteszi. Jézus pedig, amikor ezt hallá, elcsodálkozék, és monda az őt követőknek: Bizony mondom néktek, még az Izraelben sem találtam ilyen nagy hitet." 
Máté 8, 5-10  

  
"Monda neki Jézus: Nem mondtam-e neked, hogy ha hiszel, meglátod majd az Istennek dicsőségét?"  
János 11, 40


"Pedig betegségeinket ő viselte, és fájdalmainkat hordozá, és mi azt hittük, hogy ostoroztatik, verettetik és kínoztatik Istentől! És ő megsebesíttetett bűneinkért, megrontatott a mi vétkeinkért, békességünknek büntetése rajta van, és az ő sebeivel gyógyultunk meg." 
Ézsaiás 53, 4-5  


"Mind a halál, mind az élet a nyelv hatalmában [van], és [amiképpen] ki-ki szeret azzal élni, [úgy] eszi annak gyümölcsét." 
Példabeszédek 18, 21  

(Te is gyűjthetsz még Igéket.)

Békesség! Ez a harc már el van végezve, neked csak a győztes mellé kell állnod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése